emmaahallin

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Emma Hallin - 15 april 2010 23:41

Efter att jag hade tvättat hos älskling så ringde bighead och ville visa en sak som han hade gjort på sin bil så han kom och hämtade mej och körde mej till kvantum så jag fick köpa godis och sedan bar det av hemåt (: Väl hemma så pratade jag med min far och han har ordnat så jag får min tatuering snart! Fan vad jag längtar! :D Sen satte jag mej i mitt rum och spelade massa tråkiga spel från zylom.se hahah! Vilket liv jag har! Aja de fördröjde ju tiden en del och klockan är redan kvart i tolv lixom, dax å sova nu känner jag!

Känner mej absolut inte taggad för prov imorn :( Jaja hoppas de går bra!

Lycka till för mej :D hahah

Nu ska jag gå ut å ta en sista cigg innan jag går och sover (:

Slänger in en bild på min hårfärg med tog en med camen så den blev inge bra men de kommer bättre!

 

                                               Vad tycker ni?

 

Ser jätte mongo ut utan smink å allt men aja den bjuder jag på!

 

over and out / emmaa  

Av Emma Hallin - 15 april 2010 17:45

De blev inge bakande för mej igår, jag färgade håret ist.. Så nu är jag hyffsad blond (gul) -.-

Jag har en dålig dag om ni undrar varför jag är sur..

Min dag började med att jag gick till praktiken.

Jag ska fan byta praktikplats!

Ena dagen är dom as snälla men andra dagen är dom skit tykna.

De är fan fel på dom!

Igår va dom jätte snälla som jag skrev men inte idag inte.

Dom behandlar mej som luft och när jag frågar något så är dom skit tykna och ler ett fult jävla smile!

De ska fan inte gå till så.'

Vill tillbaka till ett dagi igen de är soft och man får vara ute i värmen ist för å stå i en jävla butik!

För övrigt har min dag varit bra (:

Kolla först film med älskling sen ner till stan och bjöd millah pillah på fika :)

Nu är jag hos Kim och hjälper han å tvätta, duktig jag é! :)

Så har min dag varit än ska hem snart ska nog baka idag ist!

Nationella prov i matten imorn och jag har inte pluggat ett skit känner mej inte så jävla taggad faktiskt :/

Slänger in en bild på mitt hår senare.


over and out / emmaa



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards