emmaahallin

Alla inlägg under juli 2014

Av Emma Hallin - 2 juli 2014 07:49

Nu har jag äntligen tagit mig tid att kolla på torka aldrig tårar utan handskar. Den var bra, handlingen var bra och ja den var verkligen sevärd! :)
Dock ångrar jag att jag kollade på alla 3 avsnitten på en gång med tanke på att kag lätt blir okoncentrerad så sista avsnittet kollade jag bara lite halft.

Annars har jag väll inte gjort så mycket sen jag uppdaterade här sist. Igår va jag i knalle och shoppade en tavla som ska pryda mitt vardagsrum när jag väl hittar nytt boende :p
Min syster var här i lördags och sov över vilket var jätte mysigt. Jag har hittat perfekta julklappen till henne :)

Jag har klippt och färgat håret med vilket jag är väldigt nöjd med. I början tyckte jag att min ombre va för mörk men efter att man känt efter i ett par dagar så känns de bra :)


Igår hände något som inte hänt på väldigt länge, Benjamin somnade i mitt knä när jag satt och pratade och sjöng för honom. Mys! :)

Idag har Benjamin funnit på jorden lika länge som han låg inne i min mage. Han blir alltså 9 hela månader idag. Stora killen, om bara 3 månader fyller han redan 1 år. Tiden går alldeles för snabbt.
Inatt sov Benjamin hela natten utan mat vilket var otroligt skönt. Sova en hel natt,det är värdefullt.
Så försöker han ju krypa fortfarande men än har han inte förstått hur man gör dock tar han sig fram men inte genom att krypa.

Kärleken mellan mor och son är obeskrivlig.
Benjamin är de finaste och vackraste som finns. Han är helt underbar och oslagbar! Bara så att ni vet ;)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards