emmaahallin

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Emma Hallin - 1 december 2014 08:42

November är slut och vi välkomnar december.
November har bjudit oss på både skratt och tårar.
Benjamin har börjat dagis och de funkar sådär, eftersom han inte klarade av att vara bortlämnad ifrån mig i 5 timmar fick vi skära ner till 3 timmar. Det går betydligt bättre.
Jag ska antagligen hoppa på en utbildning via af som sedan kommer att leda till jobb, vilket känns skönt om man kan få en ordentlig inkomst.

Benjamin har lärt sig mycket bara på denna månaden. Han har lärt sig dagisfasoner, skrika och gapa ;)
Skakar på huvudet när man säger nej. Sen är han påväg att börja gå med så nu är de bara en tidsfråga tror jag!
Iförrgår när vi bakade pepparkakor med min moster å kusin så gick Benjamin flera steg själv. Då är man stolt i mammahjärtat kan jag lova!

Jag hoppas december bjuder på lika mycket händelserika dagar son November gjort.
December består av flertal möten och även röntgen för min älskling.
Julstressen går inte heller att undvika. Jag hoppas på att jag kan få skjuts nertill Ullared så jag kan köpa en å annan julklapp till min prins.

De va lite uppdatering från oss, vet att jag skulle hålla mig borta från sociala medier, vilket jag försöker med. Men jag tänkte att mina läsare ville ha en liten uppdatering från oss, att vi lever och mår bättre än någonsin! :)
Ha en fin första december! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards