emmaahallin

Alla inlägg den 22 december 2014

Av Emma Hallin - 22 december 2014 23:30

Idag var jag på de kända gula paradiset Gekås. Kom bara hem med grejer till Benjamin.
Han som redan hade fullt med julklappar redan. Men samtidigt så kände jag att inget av de jag köpte var onödigt då jag knappt köpte en enda leksak.
Köpte mest inredning till hans rum då de står först på listan över vad jag behöver göra här hemma.
Vad jag köpte får ni veta på julafton :)
Men hans andra julafton kommer lätt toppa hans första :)
Sen kan jag känna att han är ensam barn och då blir de lärt att dem får mycket julklappar.
Jag älskar ju att skämma bort min prins med :)
Han är ju allt jag har :)

Jag tänkte även slänga upp en bild på min nya hårfärg så ni får se :)
Jag börjar sakta men säkert vänja mig vid den och ja jag trivs! Känner mig fräschare på nått sätt :)

Hoppas ni haft en bra dag för de här jag nästan haft dock fått lite tråkiga besked men inget jag skriver ut här. Inte nu iaf när det är så färskt.

Av Emma Hallin - 22 december 2014 09:14

Igår var Benjamins farmor och farfar här och lämnade hans julklappar. Han lär ha mest julklappar att öppna på julafton :)
Benjamin var dock rädd för farfar men han är ju faktiskt inne i en period där killar är läskiga och farliga och det är inte så konstigt med tanke på att jag är ensam med honom och han inte har någon direkt manlig förebild.
Vi är ju mest tjejer i min släkt med så de för ju inte saken bättre. Får la bara hoppas att det släpper snart :)
Annars var de mysigt att ha dem på besök. Får försöka planera in en helg i januari som vi åker dit men de blir ju aldrig av. Vi går vårat liv och dem har deras. Men de är skönt att veta att vi alltid är välkomna :)


Ångrar lite att jag satte på honom "busig" tröjan igår. För han gjorde verkligen bus hela dagen! Hahaha
Gick in i köket och hittade honom sittandes i en kökslåda.
Tittade bort i 2 minuter vid maten och ser att han hällt julmust i all sin fiskgratäng.


Färgade håret igår med, är hyffsat nöjd faktiskt. Måste väll vänja mig först :)

Idag bär de av till de omtalade gula varuhuset, Gekås!
Benjamin ska till gammelmoster och busa, lär få hem en trött son :)
Just nu står han och lyssnar på Mora träsk. Vilket han älskar, han kan varenda dans till varje låt utantill! Hihi min goding.
Nu ska jag diska och göra i ordning oss dagen. Bild på håret kommer senare :)

Ha en toppen dag allihopa! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards