emmaahallin

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Emma Hallin - 24 december 2014 22:37

Vilken underbar julafton vi haft, den började ute hos min mormor där vi åt god mat och öppnade julklappar. Sedan åkte vi hem till min mamma där de väntades ännu mer nät och julklappsöppning.
Benjamin har vart på jätte bra humör hela dagen och hans ögon har glittrar hela dagen.
Han fick många fina julklappar.
Tänkte skriva upp dem här. Han har ju en helt ny garderob iaf, massvis med kläder :)

* flertal tjocktröjor, tunna tröjor, byxor och strumpor.
* leksaksdammsugare
* sopborste och tillhörande skyffel
* städmopp med tillhörande hink
* pulka
* filmer
* Fisher Price leksak där man sätter bollar i ett hål och sedan hamrar i dem.
* böcker
* tavlor till sitt rum
* ljusslinga bollar som hänger på hans bokhylla.
* lego
* leksaksglassar med skålar och skedar.
* kriter och ritblock
* pussel matta
* badleksaker

Jag tror de var allt. Slänger upp bilder imorn.
Jag fick pengar och heminredning så jag är oxå nöjd. Tänkte även slänga upp bild på det imorn.
Hans ögon har tindrat hela dagen och de är en sån speciell känsla när man ser sitt barn så lyckligt. Jag är verkligen toppen nöjd över hela dagen. Kommer bli svårt att toppa den här julafton!

Nu sussar han så gott i sin mosters säng. Jag kollar på tomten är far till alla barnen med min finfina familj! Slänger upp bild på min prins :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards