emmaahallin

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Emma Hallin - 23 december 2014 21:14

Jag är så glad! Glad över att jag ännu en jul får spendera med den bästa människan jag vet, min son.
Ikväll har han suttit uppe ändå till 20.30 och kollat på binglotto med mig. Vårt super mysigt! Vi har pratat om tomten och alla paket han ska få imorn.
Jag är verkligen fått världens finaste son och jag är så tacksam över att jag ännu en jul får spendera med honom. Få se hans glittrande ögon när han får öppna alla paket och se vad de är i. Få se hans fina leende när han inser vad han fått.
Jag trodde inte jag skulle fått ha han till jul men som de ser ut nu så kommer jag få spendera varenda julafton med den bästa jag vet och jag är så glad!
Just nu känns det som varenda problem är som bortblåst. Självklart gror oron i mig Ang operationen men inget jag vill tänka på nu.
För nu har jag äntligen fått rätsida på vårat liv. Det är så skönt.

Nu ska jag fortsätta äta mitt godis och titta på bingolotto i min ensamhet :)
Hoppas ni får en fin jul allihopa!
Jag ska snart krypa ner jämte min goding :*

Av Emma Hallin - 23 december 2014 15:48

När vi kom till Östra idag så gick vi direkt till röntgen där vi fick bråka med Benjamin. Han var verkligen jätte arg när vi höll fast hans små fötter. Men bättre att få bra bilder med en gång än att vi ska behöva göra om det.
Vänster fot var fin.
Höger för var hälsenan för kort på. Men det visste vi ju redan. Så till våren blir de en operation av den foten.
Kan hända att vi får vänta till hösten men de trodde hon inte. Vi skrev upp oss att vi kunde komma in med kort varsel oxå men de får la vi hoppas att vi slipper. Jag behöver tid att ställa mig in på.

Även om de känns i mitt mammahjärta så känns de ändå skönt att operationen äntligen ska bli av. Vet ju även att vi är i goda händer där nere. Dem är underbara! Känns som vår andra familj :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards