emmaahallin

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Emma Hallin - 25 december 2014 19:47

När ett problem är löst eller Ah nästan så kommer nästa. Hej kontrollbehov typ. Nä men blir mycket tankar då jag inte vet vilket ben jag ska stå på eller vad jag ska tycka eller tro.
Min största fasa är att bli sviken och lämnad igen. Blanda in känslor är inte riktigt min grej efter att jag byggt upp en mur. Den muren lär inte vara de lättaste att riva.
Snälla bli min igen, låt mina drömmar slå in för en gångs skull!


Orkade inte redigera bilderna.
Idag har inte hänt så mycket,vi vaknade upp hos mor och spenderade hela förmiddagen där sedan åkte vi hem och plockade upp alla julklappar. Sedan kom en vän till mig hit på en kaffe.
Nu ska Benjamin strax hoppa i säng medans jag ska... Ja du softa i soffan tänkte jag! Flrsökanatt inte tänka så mycket. Även fast de är svårt ..

Haaaadeeee! :)

Av Emma Hallin - 25 december 2014 17:55

Lovade ju en bild på årets julklappar. Så tänkte slänga upp bild nu :)
Så kommer jag in och uppdaterar senare ikväll när Benjamin har somnat :)
Just nu leker han med sin dammsugare :)


I den memories lådan ska jag sätta in Benjamins första gips och första kläder tänkte jag :)


En helt ny garderob samt nytt påslakan set och tavla fick han som passar in fint i hans rum :)


Jag fick ju som sagt inredning vilket jag är väldigt nöjd med, ljus Älskar jag att tända så :)


De va den flesta julklapparna vi fick. Fick annat med som jag inte orkade ta kort på :p
Så som filmer och presentkort.
Slänger upp en bild på när Benjamin sitter å ritar med sina kritor och ritblock han fick oxå :)

Så uppdaterar jag lite senare! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards