emmaahallin

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Emma Hallin - 20 december 2014 08:36

Igår var jag å min syster å julshoppade lite små saker. Sen åkte hon med oss hem och käkade lite och slog in paket. Dem tog hon med sig hem till mamma eftersom julen kommer att spenderas där :)

Idag kommer min Farmor hit, tror hon kommer med Benjamins julklapp. Undra vad de kan vara :)
Senare idag kommer min särbo hit :) Vi ska ha myskväll ;)
Hahaha särbo = min bästa vän :)

Imorgon blir det en tripp ner till Ullared för att köpa de sista inför julafton. Benjamin ska vara hos min moster.

Måndag blir lugnt sen på tisdag blir de sjukhus besök :)
Som vanligt nervös men nu vet jag inte om de är röntgen eller inte. Står bara att vi ska träffa en läkare. Men antog att de skulle våta röntgen eftersom dem sa sist att nästa gång vi blir kallade så blir de röntgen. Förstår inte varför vi ska komma annars eftersom de inte är till våran ordinarie läkare. Men de återstår att se :)


Här hemma springs de runt hela tiden. Kryper gör han nästintill ingenting längre. Vilket är roligt :)
Men de syns ju på höger foten att hälsenan är för kort så tur vi ska till Göteborg på tisdag :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards