emmaahallin

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Emma Hallin - 27 december 2014 21:09

Idag har inte hänt mycket, vart en riktig tänkar dag.
Är de någon mer än jag som undrar vart alla nappar försvinner? Tycker inte jag gör annat än å köper nappar men dem verkar få fötter och försvinner lika snabbt ..

Idag åkte Benjamin pulka för första gången. Var la sådär populärt. Pulkan var lite läskig att sitta i när mamma körde. Inte konstigt när jag kör så vårdslöst att pulkan hamnar i bredställ och välter så Benjamin ramlar och får snö i hela ansiktet. Skrattade dock så jag grät för han såg ut som en snögubbe. Men de gick bra ändå!

Sen skuttade han i sin vagn och vi gick en promenad så jag fick skingra tankarna lite. Sen kom min särbo hit och hjälpte mig med disken. Tack, slapp jag den :)


Tänker mycket på att vara ensamstående. Hur man hanterar trotsen helt ensam. Hade vart skönt med en manlig röst som så till honom eftersom han vägrar lyssna på mig. De roligaste som finns är ju att testa gränser och tappa öronen. Så är de från morgon till kväll. Känns som jag inte gör annat än å skäller på honom. Tröttsamt men samtidigt måste han lära sig.
Sen Tänker jag på hur jag ska jobba med mitt kontrollbehov jag har så jag någon gång i framtiden kan ha ett förhållande. Så killen orkar leva med mig. Vet dock inte hur jag Ska göra men de får jag ta upp med min psykolog :)
Jag vill ju få ett du fungerande förhållande såklart som alla andra!

Nä nu blir de lite tv tittande sedan ploff ner i sängen. Tänkte dra ner till knalle imorn innan jag åker hem till Moster Eleonora och hennes dotter. Mormor kommer dit med så de blir nog en mysig dag! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards