emmaahallin

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Jag är duktig!

Av Emma Hallin - 10 februari 2011 19:19

Idag började dagen på min praktik. De va jätte skoj och när jag slutade för dagen hade jag grymt mkt energi ! Så jag gick hem och ringde till Millah och hon ville att jag skulle komma och äta kladdkaka med henne vilket jag gjorde. Det va jätte gott och det va jätte mysigt! Tycket att vi träffas allt för sällan, det får bli ändring på det tycker jag ! Jag åt inte bara kladdkaka jag satt naturligtvis och tjöta med Millah med och busa med lilla Thea som inte är så liten längre! Haha !

Sen åkte jag hem och började städa men böev sugen på att fixa bloggen och börja blogga igen eftersom Millah har börjat :P Hahah 

Jag blev hyffsat nöjd med min blogg som den ser ut just nu.

Just nu sitter jag och snackar med underbara B i telefonen, jag saknar honom så mycket ! Önskar vi kunde träffas oftare men nu är de som de är och nu får man längta efter han ist !   


Jag och K har sagt vårat till varann. Vi har inget mer att säga varann längre och de känns skönt att va utan honom mår mycket bättre nu ! Känns skönt att bli av med en annan person med. Lugnt och fridfullt och jag kan själv känna efter vad jag vill göra och inte bli övertalad till dej, just nu känns mitt liv fantastiskt!


Tror det har med att B gör mej på så bra humör hela tiden, han gör mej lycklig! Jag är nog den lyckligaste människan som får dela mitt liv med honom, känner mej som en prinsessa med honom   


Ciao // emmaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards