emmaahallin

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Emma Hallin - 19 februari 2011 20:19

Tänker på dej hela tiden !



Älskliiiing kom tillbaka !


Av Emma Hallin - 19 februari 2011 20:12

Igår så va jag inte på toppen humör efter de tråkiga som har hänt. Så jag åkte ut till min bästa kill kompis Bluff. Vi hade filmkväll så sov jag över där med. Det va jätte mycigt och skönt att få glömma alla tankar man har inte huvudet för en stund med.  Så vaknade vi väll runt 12 tror jag, vi gick upp och tog varsin kopp té och kollade på Magnus Betnér. Han är ju as skön ! haha

Sen åkte jag hem och Johanna kom förbi på kaffe som vanligt, helt underbart är de att ha en sån vän som henne !   

Ikväll ska jag oxå ha filmkväll men med vem är hemligt!

Det blir bara massa snack om jag skulle nämna vem det är.


Jag saknar dej massor och satt och lyssna på låtar på vägen hem som fick tankarna att börja snurra runt dej. Jag hatar detta ! Detta är den värsta känslan jag har varit med om. Ett vanligt avslut sårar inte lika mycket som detta när vi inte får ha kontakt. Du är en förbjuden frukt. Jag älskar dej ! Saknar dej med !  

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards