emmaahallin

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Emma Hallin - 10 februari 2011 22:15

Jag tror att jag har blivit utnyttjad av såkallade vänner huuur många ggr som helst, och jag tror de är för att jag är för snäll. Jag hänger bara på lixom och tänker ja men de här blir skoj när man till slut får reda på att personen har utnyttjat än. Jag vet flera stycken som va min vän bara för att dom inte hade andra vänner och sen när deras gamla vänner kom tillbaka, ja då dög inte jag längre. 

Jag får sluta vara så snäll, och börja säga ifrån att jag inte tänker hänga med bara för att den personen inte har någon annan att vara med. Jag hatar att göra folk ledsna så istället låter jag dom göra mej ledsen och det är ju inte bra de heller. Men livet som jag har nu, det är med några få vänner som står mej riktigt nära och dom håller jag stenhårt i. Dom vet vilka dom är så jag tänker inte nämna några namn så någon känner sig utanför... 

Jag tror inte jag har kvar någon utav dom som bara utnyttjade mej och de känns underbart!

Som jag sa i förra inlägget så är jag jävligt lycklig just nu.


Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går och jag tycker det är bra att vi bor så långt ifrån varann för då kan vi ha våra liv utanför förhållandet och vi får känna saknad av varann. Det blir mycket roligare när man väl träffas då. Du är underbar och fin på alla sätt! ILY babyboii   


Ciao // emmaa

Av Emma Hallin - 10 februari 2011 19:19

Idag började dagen på min praktik. De va jätte skoj och när jag slutade för dagen hade jag grymt mkt energi ! Så jag gick hem och ringde till Millah och hon ville att jag skulle komma och äta kladdkaka med henne vilket jag gjorde. Det va jätte gott och det va jätte mysigt! Tycket att vi träffas allt för sällan, det får bli ändring på det tycker jag ! Jag åt inte bara kladdkaka jag satt naturligtvis och tjöta med Millah med och busa med lilla Thea som inte är så liten längre! Haha !

Sen åkte jag hem och började städa men böev sugen på att fixa bloggen och börja blogga igen eftersom Millah har börjat :P Hahah 

Jag blev hyffsat nöjd med min blogg som den ser ut just nu.

Just nu sitter jag och snackar med underbara B i telefonen, jag saknar honom så mycket ! Önskar vi kunde träffas oftare men nu är de som de är och nu får man längta efter han ist !   


Jag och K har sagt vårat till varann. Vi har inget mer att säga varann längre och de känns skönt att va utan honom mår mycket bättre nu ! Känns skönt att bli av med en annan person med. Lugnt och fridfullt och jag kan själv känna efter vad jag vill göra och inte bli övertalad till dej, just nu känns mitt liv fantastiskt!


Tror det har med att B gör mej på så bra humör hela tiden, han gör mej lycklig! Jag är nog den lyckligaste människan som får dela mitt liv med honom, känner mej som en prinsessa med honom   


Ciao // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards