emmaahallin

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Emma Hallin - 16 februari 2011 23:57

nI am very happy just now!

Jag har slagit blogg rekord!

STOOOORT oxå och jag är jätte glad att så många vill läsa min blogg.

Och ni som undrar, jag och Johanna är inte tsm på de sättet ni tror att vi är, de är mer en kul grej vi fick för oss att göra men hon är min Bästa vän ! Så jag står fortfarande fast vid mina ord att jag älskar henne!

Vi hade de jätte trevligt de blev en mängd kaffe och en massa snack om allt mellan himmel och jord fast mest om våra boyz ! hihi

Vi är busiga flickor ska ni veta ! hahaha

Skämt och sido..

Vi gick även en kvällspromenad, hon tyckte att vi skulle göra de till en vana men jag håller på att gör de till en vana men de fattade nog inte hon hahah Men hoppas att Du Johanna är på att gå ut på en kvällspromenad om kvällarna !


Nej nu ska jag cama med min bebbo sedan soooova gott ! Ha en underbar dejt med min älskade kudde såklart !


Ciao // emmaa

Av Emma Hallin - 16 februari 2011 22:01

Grattis till mej och min fina Johanna som blev tsm just i denna stund!

Hon är sååå fin och jag älskar henne nu och föralltid ! 

De känns bra inom mej känslan är som fjärilar i magen !

Förevigt du & jag, Johanna !

Jag älskar dej !  


  

Av Emma Hallin - 16 februari 2011 17:46

Istället för att städa så kollade jag på film, så jag har kollat på 2 filmer nu idag. Men tvätta gjorde jag så det är klart :)

Nu har man rena och fräscha kläder har inte orkat plocka in dom i garderoben än bara men ska göra de om en stund.

Just nu sitter jag och väntar på Johanna som är otroligt seg hahah..

Jag har kollat på 2 filmer med namn : Mother and child och sen Diary of a wimpy kid. 

Mother and child handlar om :


Den va väldigt bra lite sorglig men väldigt bra verkligen en se värd film !


Diary om a wimpy kid :


Den va rolig men som en vanlig college film inget nytt bara att denna handlade om middle school, denna va väll mer riktid till dom som går i mellanstadiet tror jag men oxå en helt okej film, som är se värd!


Hoppas ni har haft en bra dag !


Ciao// emmaa

Av Emma Hallin - 16 februari 2011 11:58

Jahapp då har man precis slängt i 2 maskiner tvätt, så nu är det bara att börja städa oxå. Det tråkigaste är att jag måste springa ner till affären och köpa tvättmedel för de tog ju slut. Har inga ciggaretter heller och jag börjar bli riktigt rök sugen ! Ska ringa Johanna och se om hon har en cigg och bjuda på.

Sen ska jag börja städa !


puss på er 

Av Emma Hallin - 16 februari 2011 10:57

Fast egentligen skulle det väll vara god förmiddag, jag har faktiskt vart vaken i ca 1 och en halv timme nu. Skönt att vakna tidigt och få känna att man kan göra något av denna dagen. Fast jag sov väldigt oroligt inatt. Jag drömde om att jag fick barn med en viss person vars namn inte är värt att nämna, och jag och han bråkade hela tiden vilket slutade med att jag siv väldigt oroligt för jag trodde drömmen va sann. Men vad skönt att den inte va de tycker jag !


När jag vaknade låg jag kvar i sängen och zappade på tv och smsade med min honey ! Han ska jobba idag, 14 - 23 stackarn. Aja de kommer han klara galant ! Sen hoppade jag in i duschen de va jätte skönt ! Nu väntar jag på att tiden ska gå så jag kan gå ner och slänga i mina första maskiner tvätt. 

Sen ska jag städa mitt rum med vilket verkligen behövs !

Sen kommer min älskade Johanna hit på en fika men jag vet att de kommer bli mer än en fika hahah.

Vi har alltid så mkt att prata om men de är kul !


Ni får ha de så bra sålänge !


Bjuder på en låt oxå (:


KRAAAAAM ! eran emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards