emmaahallin

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Emma Hallin - 12 februari 2011 15:25

Jag är fortfarande sjuk och medicinen gör så jag blir trött så jag drack en liten kopp kaffe vilket slutade med att jag blev mycket piggare.

Skönt. Det är jobbigt att gå runt och vara cptrött hela tiden.

Vet inte vad jag ska skriva faktiskt för hjärnan min hänger inte riktigt med +m att de inte händer så mkt just nu.

Fick dock ett litet telefon samtal igår av en person jag trodde va ute ur mitt liv, men nej den personen förstår inte vinken när jag till och med byter nr. Då passar personen på att ringa på min hem telefon jätte full eftersom personen är för feg för att ringa när den är nykter. Aja de är la sånt jag kommer få stå ut med ett tag. Kanske inte de roligaste men jag kan ju inte göra så mycket åt saken kan ju inte byta hem nr oxå lixom. Tycker bara de är tråkigt att personen inte kan lämna mej ifred.


Har kollat klart på hela mysteriet på greveholm med, känndes som man var ett litet barn igen. Skönt att känna så ibland med och inte bara tänka på vuxenheter, ibland vill jag inte vara vuxen utan jag vill vara ett litet barn igen. Där mamma och pappa är ens hjältar och man inte hade några problem därför tycker jag att denna texten stämmer så bra in :


klubbor blir till cigaretter.
de oskyldiga blir till slampor.
läxor hamnar i papperskorgen.
kvarsittning blir avstängning.
läsk blir vodka.
pussar blir sex.
kommer du ihåg när att vara hög betydde att man hade mycket fart pågungan?
att skydda sig betydde att ha hjälm på sig?
när det värsta killar kunde göra va att ge en baciller?
pappas axlar var det bästa stället på jorden och mamma var ens hjälte.
dina värsta fiender var dina syskon.
krig var bara en lek.
den enda drogen du visste om var värktabletter.
när du inte var en hora för att du hade en kort kjol.
den värsta känslan var när man skrapade knäna.
hejdå betydde bara "vi ses imorgon"
och vi längtade efter att få växa upp...



Ciao// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards