emmaahallin

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Emma Hallin - 17 februari 2011 22:28

Jag har haft jätte stora problem med att kunna komma in på bloggplatsens hemsida överhuvudtaget. Jag har inte kunnat komma in förens nu drf det har dröjt med bilderna och det har inte kunnat komma upp så många blogginlägg som jag hade önskat.

Men nu verkar de fungera igen och det är skönt !

Här kommer iaf bilderna på mina eksem !

På magen :

  

Det blev en väldigt närbild som ni får stå ut med men så ser min mage ut och här kommer en bild på min arm :

  

Syns inte så jätte mkt men här kommer även en bild på mitt ansikte så ni kanske förstår att jag inte vill gå utanför dörren !

  


Jag ser helt enkelt förskräcklig ut ! Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har smörjt in kroppen med en salva jag fick utskriven av läkaren så jag hoppas detta går över ! Jag orkar inte se ut såhär längre och jag vill veta vad de är och jag vill kunna gå tillbaka till jobbet !


Har knappt pratat ngt med min baby idag för när jag har vart upptagen så har vi inte kunnat prata men när jag inte varit upptagen så har han varit upptagen ist. Jobbigt att bo så långt ifrån varann, men nu är det bara 8 dagar tills vi träffas och jag längtar såååå mycket !   


Ciao// emmaa

Av Emma Hallin - 17 februari 2011 18:47

Ja som sagt så har jag fått utslag som ingen vet vart dom kommer ifrån, ska tydligen vara en allergisk rekation men från vadå?

Jag har iaf hämtat ut min medicin, en salva och tabletter, ska ta en tablett om dagen i 14 dagar.. Jag hoppas verkligen att detta hjälper nu jag börjar bli galen !

Det kliar ju så sjukt jävla mycket dock äter jag en annan tablett så att de inte ska klia lika mkt men vad händer när jag slutar käka dom?

Har bara 4 dagar kvar på dom tabletterna, jag kommer ju klia sönder min kropp !

De gör jag redan men ändå de kommer väll bli 1000 ggr värre eller?

Här kommer bilder på mina utslag.

Ja bilder skulle ju komma då, men har problem med uppladdningen av bilder varför vet jag inte men jag ska försöka ladda upp dom lite senare :)


Idag följde ju som sagt Johanna med mej ner till apoteket, vi va tjocka oxå och köpta varsin godispåse på hemmakväll som vi satt och mumsade i oss till kaffet ! Hahha vi har haft otroligt trevligt snackat om allt, alltid lika trevligt att va med henne för hon livar upp stämningen och får mej glad ! :)


De va allt just nu. Kommer inte senare med bilder :)


Ciao// emmaa

Av Emma Hallin - 17 februari 2011 12:23

Jag skulle behövt vakna tidigare för nu känner jag att jag har sovit alldeles för länge ! Är mega trött och måste till apoteket och hämta ut min medicin som jag skulle gjort i förrgår men nu klarar jag inte av kliandet mera så nu MÅSTE jag hämta ut den. 

Jag har fått utslag över hela kroppen, små röda prickar som ingen vet vart dom kommer ifrån. Läkaren sa att de va en allergisk reaktion så hoppas att de är de annars vet jag inte vad jag ska göra för jag ser för jävligt ut !

Ska ta en bild och lägga ut senare så ni får se. 


När jag vaknade hade jag fått massa sms från min babyboii, hihi Han ville att jag skulle vakna vilket jag inte gjorde så va de gulliga sms som "jag älskar dej"

Då känner man verkligen att man vaknar på rätt sida för då går de inte vara sur !

I am in love and very happy !   


Johanna ska hänga med mej till apoteket så de är la lika bra att börja fixa sig lite så man ser någorlunda bra ut för hon hör väll av sig snart och är klar :P hahah


Kram på er sålänge !


Ciao// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards