emmaahallin

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Emma Hallin - 3 februari 2011 18:49

Jag har ju börjat min praktik, har varit där i 4 dgr nu en vecka imorn. Jag är så otroligt stolt över mej själv att jag har gått dit varenda dag även om jag vaknat upp med huvudvärk och tandvärk. Jag trivs jätte bra på det dagiset jag är på, det är otroligt lugnt och sen är de ljudisolerat med så de blir inte så högljutt. Dom inriktar sig på barnens intressen och det tycker jag är bra för alla barn har ju olika intressen, och då är de bra om dom utvecklar de barnen är intresserade av. Denna veckan har varit otroligt rolig. Det har vart kul att få lära så många nya barn som är fyllda av energi. Personalen är ju jätte goa och skäna. Jag trivs otroligt bra där! Dom kör inte med mej heller på att jag är praktikant utan dom behandlar mej precis som en i personalen och det tycker jag är skit bra för jag ska ju vara där i 3 månader då vill man ju trivas oxå =)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards