emmaahallin

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Emma Hallin - 11 februari 2011 18:22

Japp nu är jag sjuk igen, jag är ofta sjuk tycker jag. Jag har dåligt imunförsvar så idag har jag bara vart på vårdcentralen och sedan på apoteket och hämtade mediciner :) Så jag kan bli frisk ngn gång! Sen skulle jag kolla på film men jag somnade till den och vaknade till doften av TACOS! Mums vad gott de va (:

Nu sitter jag här och skriver lite även fast de inte har hänt ett piss!

Men jag ville egentligen bara meddela att jag lever och mår hyffasat bra.

Jag tänkte lägga mej och glo på en film på datorn nu.

Funderar på mysteriet på greveholm den är ju fantastiskt bra ! hahah

Barnasinnet kommer fram igen de är ju kul :)


Kanske kommer inte senare och skriver lite beror på hur jag mår, men jag tänkte pigga upp er med lite nya och fräscha bilder. På mej själv såklart! Ja just de ja hahah, jag blev grymt sugen på cirton innan så de ska jag käka när jag kollar på film :D


          


Jag älskar den sötaste killen i världen   




Ciao// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards