emmaahallin

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Emma Hallin - 15 februari 2011 22:15

Kom precis in har varit ute och gått i kylan.

Det va skönt med en kvällspromenad! Det gjorde susen ! Jag pratar med min älskling oxå, han va med i telefonen när jag va ute, mysigt att ha någon att prata med så man inte är så ensam. Vi har pratat i lite mer än 1 timme. 

Jag saknar honom nu är det bara 10 dgr tills han kommer hit och myser med mej !   

Jag ska nog börja ta en kvällspromenad varje kväll för det är riktigt skönt!

Imorn ska jag tvätta mindre kul men sånt som måste göras! Jag vill flytta hemifrån börja känna mej mogen för det och de skulle vara så skönt att komma hem till en egen lght och få vara ensam inte behöva tänka och respektera alla andra i bostaden utan ha sina egna regler. Så hoppas den dagen kommer snart så jag kan flytta hemifrån, hihi...


Nej nu ska prata klart med min älskling i telefonen sen ska jag sova lite så jag orkar med morgondagen oxå!

Jag vill tillbaka till jobbet jag blir så rastlös hemma !


KRAAAAAAM eran emmaa

Av Emma Hallin - 15 februari 2011 19:05

Kan ni inte bara ta och kommentera eller läser ni för att ni är nyfikna?

Jag har slut på ideér, jag vet inte vad jag ksa skriva om och de är inte lätt för mej att veta vad ni vill veta. Jag vet inte vad ni vill läsa och jag kan inte gissa heller så sluta vara så lata, kommentera och säg vad ni vill läsa om!

Jag vet att jag har många läsare men ingen av er kommentera, dåligt tycker jag..

Aja nu har jag sagt de med.


  

Fick sällskap av bästaste Jenny ! Hon skulle bara komma på en fika men fastnade här, vi kollade på en film och hade de jätte myyyys ! Filmen heter Cass - Huiliganen och handlar om :


Baserat på självbiografin av Cass Pennant. CASS är berättelsen om det adopterade Jamaicanska barnet som växte upp då huligankulturen var den mest fruktade i Storbritannien. Det är inte bara historien om en man, utan också berättelsen om en tid i Storbritannien när frågor om ras, klass och manlighet ifrågasattes i Storbritannien.


Den va faktiskt väldigt bra så den tycker jag att ni ska kolla på !


Min lillasyster gjorde väldigt go mat idag de måste jag berömma henne för !

Hon gjorde isterband med stuvad potatis, riktigt jävla gott !


Tycker denna låten med Ras cricket är väldigt skön !


Har tröttnat väldigt mkt på Daniel Adams Ray - Gubben i lådan men denna versionen är väldigt skön tycker jag! 


Av Emma Hallin - 15 februari 2011 14:08

Jag tänkte börja med dagens låt igen och bli lite mer aktiv på bloggen men jag vet ju inte vad ni vill läsa? Jag har så dålig fantasi just nu så snälla ni kan väll kommentera om vad ni vill läsa? Så ska jag försöka göra de bästa utav de (:


kram på er!


Här kommer dagens låt som min älskling bad mej lyssna på som sätter sig på hjärnan med en gång ! hahha


Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards