emmaahallin

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Emma Hallin - 4 maj 2014 20:21

Ikväll är en kväll med många tankar kring hur jag hade velat att mitt liv såg ut.
Mest av allt hade jag önskat att vi var en familj så som alla andra har det. Men eftersom inte det funkar så hade jag ju uaf velat stt jag å Benjamins pappa kom överens..
Att han tog lika mycket ansvar som jag, men de kommer nog aldrig hända men drömma kan man ju alltid..


Eftersom inte de blivit som jag velat så har jag ju åtminstone hoppats på att de skulle funka mellan mig å en annan jag träffat men icke då. Det är som vanligt.. Sen vet jag med mig att jag är svår att leva med. Inget jag kan hjälpa dock. Jag är den jag är så enkelt är de bara.

Frågan är bara om jag någonsin kommer att kunna lita på en kille igen efter vad som hände i höstas.. Det satte sina spår djupt..
Så från och med nu tänker jag leva ensam med min älskade son. För han kommer åtminstone inte att svika mig.

Av Emma Hallin - 4 maj 2014 09:33

Jag gav dig min tillit men den bröt du.
Jag gav dig min kärlek men den spottade du på.
Jag gav dig min själ men den stampade du på.
Jag gav dig även mitt hjärta som du har i din hand, så snälla var rädd om de.
För det är de värdefullaste du fått utav mig.
Jag saknar dig så! Saknar oss. Saknar allt.
Vill bara att de ska bli som vanligt igen.

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards