emmaahallin

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Emma Hallin - 16 maj 2014 20:02

Jag hoppas att jag en dag hittar den rätta. Hittar han jag vill dela mitt liv med. Skapa familj med.
Kanske köpa ett hus? De är nog min dröm, att få bo i hus med min man och mina barn. För fler barn ska jag lätt ha! Men de får ju bli när jag hittat han med stort H :)
Jag vet med säkerhet att även jag ska få smaka på den lyckan :)
Nu har jag ju Benjamin - Lyckans son :) Men vill så gärna ge han en familj. Även fast vi inte skulle bli en riktig familj med tanke på att han redan har en pappa. Men känslan att låta han växa upp med mig samtidigt som han har en manlig förebild. Jag vill så himla mycket, jag har så stora drömmar men ibland undrar jag om jag någonsin kommer att nå dom?!
Men jag har bestämt mig, jag ska nå dom. Ingen eller inget kan varken hindra mig eller slå ner mig på botten.
Jag har lärt mig av mina misstag, ta inte första bästa lixom. Måste även börja bygga upp tillit så jag kan lita på killar igen. Men ze vet jag att jag kan.
Jag klarar allt för jag är starkare än vad folk tror!

Av Emma Hallin - 16 maj 2014 17:21


Nu är vi hemma igen efter 2 dygn hos mor :)Känns sskönt faktiskt att få komma dit och andats lite. Igår hade hon Benjamin någon timme så åkte jag själv hem till Johanna och fikade. Vilket var väldigt behövligt! Prata utan barn behöver man ibland :)
Snart är sovdax för min lille skit :)
Sen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Funderar på att tömma vagnen och sedan gå iväg å köpa mig en chips påse men orken tog slut när vi kom hem :P
Vi får väll se :)
nu behöver Benji käk iaf!

puuuuss på er :*

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards