emmaahallin

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Emma Hallin - 31 maj 2014 09:04

Efter att jag har haft personer som dragit ner min energi en tid. Så är dom nu borta. Jag har fått tillbaka min energi. Fått tillbaka all min glädje. Vilket är otroligt skönt att slippa känna att de finns någon som drar ner ens glädje och energi.
Jag och Benjamin är ute hela tiden. Jag är mig själv igen, den där spralliga Emma som inte kan sitta stilla. Som måste ha nått att göra hela tiden :)
Benjamin tycker det är roligt att slippa sitta hemma :)
Så nu är jag otroligt nöjd över hur mitt liv ser ut. Nu fattas bara en lägenhet i stan så har jag allt jag behöver :)
Nu finns de absolut ingen som kan få mig att må dåligt, finns ingen som kan dra ner mig igen. Jag är starkare än någonsin!
När någon sårar så gör de en bara starkare vilket jag kan bevisa :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards