emmaahallin

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Emma Hallin - 23 maj 2014 07:22

Jag blir så trött på andra människors beteende. En jag trodde var min vän, var tydligen inte de längre. Men istället för att prata med mig om problemet ang vänskapen så tar man bort på fb?!
Är det så man klipper vänskap nu för tiden?
Det är ju helt sinnessjukt att man inte pratar med varandra längre. Vem bryr sig om fb?! Sen lägger sig hennes pojkvän i och han hade ju ordförråd som en ah jag vet inte vad. Jag var en hora, slampa och gud vet vad. Säger man så när man ska vara en vuxen människa? Sånt beteende trodde jag bara fanns i högstadiet, innan man hade mognat till sig.
Inte nog med att jag knappt träffat människan så vet han tydligen hur jag tar hand om mitt barn?
Jag tröstar tydligen aldrig Benjamin, jag skriker bara åt honom?! Wtf?!
Jag försöker bara att framstå som världens bästa mamma men jag är de inte?!
Hallå eller?!
Jag skaffar väll inte barn om jag inte tar hand om de eller?
Jag blir så himla trött på sådana här människor. Så kallar dom mig energitjuv, ah men vem är de som är energitjuv egentligen?!
Gash! Tack för den här tiden typ men jag klarar mig bättre själv, utan dig typ :p
Vi är lixom inte på samma nivå så lycka till i erat liv :p

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards