emmaahallin

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Emma Hallin - 6 maj 2014 22:24

Även fast jag mådde bajs imorse så blev de bättre under eftermiddagen, först fick jag besök av min älskade farmor så jag kunde skingra mina tankar lite. Vilket var oerhört skönt.
Sen fick jag ännu finare besök, av två gamla killkompisar som jag inte träffat på år och dar! Många härliga skratt blev det! :)

Nu sitter jag framför tvn och ska snart krypa till kojs för att ladda upp mig inför götet imorn. Som jag skrev i förra inlägget, otroligt nervös! Men tror ändå att de komner gå bra med tanke på att Benjamin har så lätt peva. De finns värre!

Av Emma Hallin - 6 maj 2014 08:31

Mycket känslor och tankar igår. Är så trött på allt händer på en och samma gång.
Ingen som helst kontakt med Benjis pappa, mammas kisse dog och killen jag träffat tog ett steg tillbaka?! Inte hört ett ljud efter att han vart här.
Var påväg och förstöra för honom igår, jag är ju ganska impulsiv men jag gjorde aldrig något. Kanske händer idag ist? Man vet aldrig med mig ;)
Vill ju bara vara på den säkra sidan att veta att de han säger är sant.

Gammal bild men ack vilken bitch jag kan vara om jag vill, särskilt när någon sårar mig.
Idag blir de en lugn dag, om jag inte åker till mamma jag vet inte om hon orkar de iofs. Blir iallafall att ladda upp för götet imorn. Återkoktroll av fötterna och jag är skit nervös. Skenan har ju krånglat de sista, ska fråga om de finns någon annan metod. Måste ju få sova?!

Ha en super bra dag allihopa!

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards