emmaahallin

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Emma Hallin - 25 maj 2014 20:29

Idag är det min allra första morsdag, förra året låg ju Benjamin fortfarande i magen. Så nu har jag oxå fått uppleva morsdag! :)
Vi firade den hela familjen genom att gå ut och äta på spring rolls :)
Mycket god mat tycker jag! :) Jätte bra service och man behöver inte sitta mitt i smeten, man hör vad varann säger, ja de fårhäga poäng helt eenkelt! :)

Jag vill särskilt gratta min underbara och fantastiska mamma på morsdag. Som alltid har stöttat mig och funnits i vått och torrt hur jobbig jag än vart. Min älskade stödpelare! <3


Min första morsdag. I snart 8 månader har jag fått äran att få vara Benjamins mamma. Under dessa 8 månaderna har jag njutit något så otroligt. Känslan av att få ha en sån glädjespridare som son är en otrolig känsla. Det ända han gör är att charma alla människor han träffar. Får alltod komplimanger om hur snäll och söt son jag har, att han har otroligt vackra ögon och ögonfransar! ;)
Att han kommer bli en riktig tjejtjusare när han blir stor.
Ja jag är otroligt tacksam och stolt över min krigare. Vi har tagit oss igenom alla jobbiga stunder på sjukhuset tillsammans. Bara du & jag. Du har tagit dig igenom både gips och skenor son krånglat, medans din mamma krigat för att du ska få rätt behandling.
Jag är så otroligt tacksam över att just jag får stoltheten att vara just din mamma! Min alldeles egna och älskade son. <3

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards