emmaahallin

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Emma Hallin - 19 maj 2014 22:54

Du är verkligen en riktig krigare, min krigare!
2 dagar gammal var du när du gick dina första gips, dom har jag tom kvar :)
4 veckor var du när de gick snett och vi fick åka till gbg, gips ytterligare 5 veckor. 9 veckor alt som allt, sen fick du ponsetti, db skenan även kallad snowboard. Det klarade du oxå galant tills nu, inte ett klagomål. Nu har du fått dina nya skenor. Dom har du inte heller klagat på.
Så glad och sprallig min älskling! Vi tar oss igenom detta tsm! Tillsammans klarar vi allt, tillsammans är vi starka!
Min alldeles egna lilla krigare ?


Föralltid kommer jag att skydda dig mot allt ont!
Du gör alltid din mamma glad och stolt även när hon känner sig ledsen.
Du är mitt liv, utan dig är jag absolut ingenting <3

Av Emma Hallin - 19 maj 2014 20:30

Äntligen är Emma tillbaka, den där göada possitiva tjejen! :)
Känns helt fantastiskt, att de jag mest var rädd för inte var så himla farligt :)
Nu kan jag äntligen släppa det som varit och gå vidare utan beskymmer :)
Lördag spenderade vi hemma hos min moster, vi hade spelkväll vilket var oerhört mysigt! :)
Finns inget roligare än sällskapsspel :)
Idag har vi tvättat och haft besök :)
Nu får vi se vad veckan har att bjuda på :)
Benjamin sover med sina nya skenor och än sålänge går de bra :)
Han vaknar av att han tappar nappen och att han inte riktigt kan röra sig som utan skena men de vänjer han sig nog snart vid :)
Blir nog tidig sänggång idag eftersom jag inte vet hur natten blir :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards