emmaahallin

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Emma Hallin - 3 november 2013 18:36

Nu har jag hunnit smälta de som jag fick reda på innan och nu fick de vara nog. Du fick en chans att förbättra dig men den chansen dumpa du totalt.

De finns läsare som inte har en aning om hur jag fungerar, som skrivit att jag ska låta saker rinna av mig ist för att lägga ner energi på såna saker och att jag ska ta den energin på min son ist.
Nu är de såhär att jag ger Benjamin all min energi med tanke på att jag är ensamstående så får jag ingen avlastning alls.
Ja de är lätt att säga att de bara ska rinna av mig.
Men med tanke på att jag har lätt att brusa upp för saker och levt ett liv med drama dygnet runt så är de inte alltid så lätt för mig att låta saker "rinna av mig"
Hoppas du fick svaret du ville ha på din kommentar....

Av Emma Hallin - 3 november 2013 14:41

Nu jävlar är jag förbannad. Nu har jag fått nog. De kommer fram nya saker hela tiden. Nu har du satt din sista potatis kan jag lova dig.

Skriver när jag lugnat ner mig för de här gjorde mig riktigt arg!

Av Emma Hallin - 3 november 2013 08:12

Det finns absolut inget bättre än att vakna upp brevid denna prins.
Imorse eller ah de är ju morgon fortfarande ville jag bara somna om. Helst sova hela dagen, men när jag tog upp Benjamin och möts av ett leende så blir man så varm i hela hjärtat och de gjorde hela min morgon <3

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards