emmaahallin

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Emma Hallin - 9 november 2013 11:49

Vaknade helt slut i hela kroppen men efter lite frulle och kaffe så var jag igång med möblering av vardagsrummet. Flyttade in byrån till sovrummet, tvn där byrån stod i vardagsrummet och Benjamin fick en egen liten hörna här inne med.
Nu ser de mycket mer organiserat ut här inne vilket är super skönt!
Diskat har jag oxå gjort.
Nu är de bara städning kvar, plocka undan lite samt dammsuga.
Det är sjukt hur mycket energi man får av att vara mamma! Hade detta vart innan jag blev mamma hade jag suttit framför datorn eller tvn och vart trött fortfarande men nu skuttar man upp ur sängen precis som att man är någon superwomen ;)
Det är ju inte direkt något väder att gå ut i heller, spöregnar ute så då får man passa på att fixa och dona här hemma :)
Ska se om jag inte kan baka något med :)
Vi får väll se vad som hinns med! :)

Ha en toppen dag allihopa så kanske vi hörs sen :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards