emmaahallin

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Emma Hallin - 4 november 2013 22:35

En känsla som är obeskrivlig, en dröm som blivit sann.
Jag vet när vi var tsm och vi låg i sängen och pratade om att skaffa barn ihop. Aldrig någonsin har de känts så rätt. Vi försökte men de blev aldrig något. Men ett halvår senare när vi hade gjort slut och vi fann varann igen de var då det hände. Det blev ett plus på Stickan. Jag har aldrig någonsin känt en sådan lycka.
Jag bar äntligen på de barn vi hade hoppats på att få.
Resan innan vi fick han till världen var lång och absolut inte lätt.
Jag ber om ursäkt för allt jag ställde till med allt jag gjorde mot dig.
Men idag har vi våran son.
Våran Benjamin <3
Att just du är pappa till min son är jag otroligt glad över.
Du är den enda som jag velat ha som pappa till mitt barn.
Jag kommer alltid älska dig även om vi inte är tsm!
Du gav mig de finaste jag någonsin har fått. <3

Av Emma Hallin - 4 november 2013 17:33

Blev så mammig igår så åkte hem till henne och spenderade natten där vilket jag ska göra inatt med eftersom vi ska iväg på möte imorn och då ska faktiskt Benjamins pappa spendera dagen med oss :)

Idag har vi sprungit i affärer i knalleland, jag fick köpt en ljusstake till sovrumsfönstret och en julgardin jag ska ha i köksfönsteret, en kladdkakeform och en dop present till lilla Alice. Jag hade ju inga pengar att kunna köpa en till henne när dopet var så hon får den nu istället :)

Så inatt ska både jag, Benjamin och Sessan spendera natten hos mamma vilket är mys. Slippa sitta ensam hemma. Klart de är skönt med men ibland bli man mamma sjuk och då är de skönt att ha henne nära <3

Jo vi har även vart med min saknade vän Johanna idag vilket var behövande! Ses ju inte särkilt ofta tyvärr :( vilket vi borde ändra på tycker jag :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards