emmaahallin

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Emma Hallin - 16 november 2013 21:48

Mitt mående har vart uppochner under kvällen, har även haft en sån som envisats med att vara vaken fast hans ögon gått i kors. Nu äntligen sover han sen en stund tillbaka och jag är glad att jag har min mamma som hjälper mig.
Nu äntligen är det min tur att få stänga ögonlocken och hoppas på att man mår bättre imorn! :)

Av Emma Hallin - 16 november 2013 16:18

Efter kaffet imorse så gick familjen ner och mötte min mormor och hennes gubbe i knalle. Där spenderade vi ett antal timmar. Eftermiddagen gick fort och nu ligger jag hemma hos min mamma med feber. Känns inte alls roligt... Så jag har bestämt att stanna en natt till hos mamma. Med tanke på att jag är ensamstående så har jag ju absolut ingen som kan hjälpa mig med Benjamin.
Jag hoppas absolut inte att de är nån infektion eller nått. Bara att jag sovit dåligt och febern går över snart...

Usch..
Jag saknar dig så de gör ont i mig. Jag vill ha dig här, här brevid mig. Bli omhändertagen. Få känna din närhet.
Fuck...
Jag älskar dig! :/

Av Emma Hallin - 16 november 2013 09:19

Jag och Benjamin valde att åka hem till min mamma och sova över.
Ha lite fredagsmys :)
Idag ska vi ner till knalle och kika lite :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards