emmaahallin

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Emma Hallin - 5 november 2013 19:08

Skulle till sjukhuset idag men eftersom barnläkaren var sjuk och ja de var massa strul här i Borås ringer dom från sjukan i panik och har äntligen förstått att Benjamin behövde bli av med sina gipsar som han hade som akuten hade satt på.
Eftersom dom strulat och gjort så mycket fel vågade dom inte fortsätta behandla honom om de skulle gå ännu mer fel.
Så dom skickade oss till östra i gbg där vi ska fortsätta vår behandling.
Jag har aldrig vart nöjdare efter ett sjukhusbesök som jag var idag.
De blev mycket stress innan jag fick tag i någon som körde men de ordnade sig i sista sekund :)

Sen kom Benjamins pappa och hämtade oss hos min mamma. Hade ju lixom både barn, katt och allt möjligt hos mamma så slapp jag konka med allt på bussen, så stannade han en stund här vilket var super härligt :) Det behövdes verkligen :)

De har vart våran dag, imorn blir de att ringa samtal och ordna lite annat :) På tal om ingenting så efter att jag fick höra de senaste som puckot hade ljugit om så slutade han ringa mig så de måste ju vara sant. Vill gå ut med vad han sagt men ska kanske inte skämma ut han allt för mycket ;)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards