emmaahallin

Alla inlägg den 17 november 2013

...

Av Emma Hallin - 17 november 2013 19:29

Imorgon är de bvc besök som väntas, ska bli kul att se hur mycket min knorr väger nu :)
Tänk att han snart är 2 månader! Tiden bara springer iväg!
Nu sitter jag och väntar på att solsidan ska börja :) Sen blir det bannemig sängen för min del så man är utvilad och pigg imorgon :)
Benjamin vägrar sova, känns ju jääätte kul :p

Jag förstår inte varför mina tankar springer iväg och hamnar hos dig. Det är riktigt jobbigt samtidigt som jag får ett pirr i magen som jag inte borde ha. Jag måste verkligen börja bearbeta bort detta på nått jäkla vänster.
Du var ju så fin, så underbar. Jag har så svårt att fatta vad som hände.

Jag blir sårad och besviken av killar gång på gång även på vänner. Fattar inte varför jag är så naiv? Litar på allt och alla och rror verkligen gott om ALLA. Får sluta upp med de nu!
Nu ska de bli andra bullar!

Dax att ta Benjamin!
Puss på er..

Av Emma Hallin - 17 november 2013 11:42

Mamma håller på aty fixa Benjamin. Så ska jag göra mig i ordning så jag kan åka hem till Sessan.
Idag blir de bara en lugn dag hemma.
Imorgon väntas bvc besök och en träff med Benjamins pappa.
Vi har fullspäckat schema denna veckan.

Måndag: bvc, träffa victor.
Tisdag: sjukhus
onsdag: inget
torsdag: bm
fredag: inget
Lördag: Sebastians kalas.

någon av dessa dagar ska vi även hem till Victors nu vad de är, tror de är släkt till honom som vill träffa Benji, samt försöka boka in så vi kan åka på middag hos min moster. Får se om jag åker på kalaset med, med tanke på att Benjamin blir så orolig när det vart mycket stök.

Jag tänker på dig, du är underbar och kag önskar att en dag ska allt vara som vanligt!

Av Emma Hallin - 17 november 2013 08:31

Natten har vart underbar och jag känner mig verkligen utvilad! Tror det var för att mamma tog första passet med matning så jag hann somna och sova lite :)
Sen vaknade han 2 ggr inatt vilket är vanligt, nu vaknade han igen och va hungrig så då fick han mat och nu har han somnat på min axel <3

Vi får la se vad denna dagen har att bjuda på :)
Hem till min älskade katt iaf <3

Ha en bra dag!

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards