emmaahallin

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Emma Hallin - 11 november 2013 23:00

Om ni undrar varför jag tappat skrivandet så är det för att för de första har jag inte alltid tid att skriva med tanke på Benjamin. Sen för att jag kommit in i en svacka. Det blir alltid så på vintern, en svacka där man inte vill gå utanför dörren. Det är så deprimerande med regn, sen blir de mörkt så snabbt. Hatar hösten och vintern.
Så jag har valt att inte skriva för jag tycker inte ni läsare ska behöva läsa en klagande blogg.

Jag har så mycket tankar och frågor som vill ut. Jag är så förvirrad just nu och vet varken ut eller in.
Så mycket känslor jag bara vill skrika ut. Jag vet att de aldrig kan bli som de en gång var men jag önskar att de hade kunnat bli så.

Dax för sängen. .
Natti allihopa!

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards