emmaahallin

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Emma Hallin - 14 november 2013 09:45

Kan inte förlåta för jag har ingen förståelse. Gå bakom min rygg, du kunde sagt nått oomgående. Du sårade mig, tankarna håller mig vaken. Mitt hjärta bara krossas, jag går snart i taket.
Minnerna med dig brann ner med ilska till aska, snart är vi ett kapitel som måste dammas.
Vill ta dig tillbaka tro mig de är så. Men efter allt som du har gjort kommer det aldrig gå. Orkar inte känna känslan då mitt hjärta saknar. Antar att dom flesta relationer är svåra men våran gick ut på att lämna en sårad.
Baby alla sagor slutar inte med ett bra kort och det som du har gjort kan du aldrig få ogjort.
Du sa vi föralltid men de va ett tomt trick, du lura mig på kärlek, vände om och gick.

En text från en låt som jag lyssnar på när jag tänker, mycke minnen och tankar dyker upp i huvudet <3

Av Emma Hallin - 14 november 2013 08:55

Började må konstigt inatt. Är väldigt yr och känner mig lost i huvudet. Är de fortfarande. Uscha! Men bara att ta sig i kragen och dricka upp kaffet för att sedan dra ett varv i dammsugaren!
Vet inte vad jag ska göra mer, idag är jag sällskapssjuk! :/

jaja jag måste hämta mer kaffe.
Uppdaterar senare!

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards