emmaahallin

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Emma Hallin - 27 november 2013 21:01

En bild säger mer än tusen ord, när man inte orkar skriva men sitter med tiotusen tankar är de skönt att bilder kan tala för sig själva ist :)

Ikväll är en kväll då hjärtat värker mer än vanligt, jag har bestämt mig. Jag ska gå vidare men de är otroligt jobbigt när hjärtat säger en annan sak.

Dax att börja blicka framåt igen, jag ligger ju ändå här med de bästa jag har i famnen, min son!
Det finns inget annat i min värld som gör mig så lycklig som han gör.
Jag trodde verkligen det var omöjligt att älska någon såhär mycket.
Nu börjar han må bättre oxå vilket är så otroligt skönt :)

Av Emma Hallin - 27 november 2013 09:49

Tider hit och tider dit. Det är så himla många olika tider att hålla koll på och försöka få in dom så man inte dubbelbokar sig.
Ja mitt liv kretsar just nu runt tider. Det är jätte jobbigt. Nu har jag avbokat tiden i gbg med tanke på att plutten är sjuk.
Då hade vi en ny tid 4 december som vi får anpassa oss efter, då ser jag sen att vi har 2månadskontrollen på bvc samma dag. Ja de var bara att ringa och kolla om vi kunde flytta den tiden och vilken tur de gick! Då ska vi dit den 3dje istället.
Den 2 dec ska vi till späd och hälsa på.
Så nu kommer ännu en vecka med mycket fläng. Usch hatar de! Får ångest bara jag tänker på de.
Sen ska jag å hans far försöka klämma in en tripp till ullared så vi får köpt hans julklappar samt träffa hans mamma när vi ändå åker till ullared.
Benjamins farmor och farfar som bor på vägen till ullared :)
Det är de jag ser mest framemot! :)

Min mamma är påväg ut och ska spendera dagen tillsammans med oss. Massa mys!
Nu vaknade plutten får ta honom!

Ha en bra dag :)

Av Emma Hallin - 27 november 2013 04:39

Klockan är 4.31 och jag sitter och ger Benjamin mat. Vi har tid på sjukan idag egentligen men får "glatt" avboka den tiden. Det började i förrgår. Kände att han var varm då hade han en temp på 37,5 och den steg till 37,7 under kvällen.
Barnakuten ville att vi skulle komma in men eftersom tempen sjönk så avvaktade vi och den går upp och ner.
Han är inte sig själv för fem öre. Pratar inget bara ligger och glor upp i taket, blir jätte ledsen om han inte får vara hos mig och äter knappt så jag ska ringa bvc och be hon prata med läkaren så vi får komma och kolla vad de är för fel på honom.

Det gör så ont i hjärtat å se han må såhär. Men min mamma kommer ut idag och hjälper till så jag får nått gjort här hemma efrersom han bara vill va nära, närhet <3

Ska försöka sova en stund till :)
Natti

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards