emmaahallin

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Emma Hallin - 1 juni 2014 22:56

Poff sa de så var du ute ur mitt liv.
Du lovade guld och gröna ängar men tyvärr gick jag inte på dina löften igen.
Du lovade även att jag skulle få tillbaka de jag ville ha men hur gick det med de?
Sist vi pratade om de sa du att du skulle ringa "imorn" Dina dagar verkar gå oerhört segt.
Nej jag skriver inte detta för att jag saknar dig, för de gör jag inte. Jag vill bara ha tillbaka de som var mitt.
Men gör du som du vill med de. Sitter inte och väntar på dig något mer.
Har väntat länge nog på dig, du är inte värd min energi för fem öre efter allt du gjort.


Idag har vi vart borta hos mormor, mormor passade Benjamin medans jag och Leffe åkte in till öb och köpte all kattsand för denna månaden :)
Sen åkte vi hem, grillade och fikade. Kom en regnskur precis innan vi skulle grilla så jag och Benjamin dansade i regnet vilket han tyckte va roligt, sen satte jag honom i gåstolen så sprang han runt och plaskade i vattenpölarna :)
Sen åkte vi in en snabbis till mor, hon behövde hjälp med kort som ska sitta på Felicias studenplakat.
Hon tar ju stunden om 2 veckor. Helt sjukt! Min lillasyster är stor och duktig! Stoltare syster kan jag inte va! :)

Imorn ska vi på åttamånaderskontroll på bvc, även lämna in hans prover så får vi se vad dom visar. Om han får samma h*lvete som sin mor eller inte. Älskade lilla hjärtat <3

Av Emma Hallin - 1 juni 2014 11:21

Idag gör vi inte många knop. Benjamin ligger och sover och jag går och pillar lite i lägenheten. När Benjamin vaknat ska vi åka in till öb och handla hem kattsand för denna månaden. Kanske stanna till hos mor och ta en fika med. Får la se.

Igår var vi hos mormor. Nova gungade Benjamin och åkte rutschkana tillsammans. Godingarna!

Nu hör jag Benjamin :D
Ha en bra dag allihopa!

Av Emma Hallin - 1 juni 2014 07:57

Jag blev utvald till att testa nya kakor.
Digestive lemon cheesecake creams och digestive vanilla cheesecake creams.
Jag tycker väll att de kunde varit mer vanilj smak i vanilla kakorna, sen kunde dom vart lite större. Dom var ganska små vilket gjorde att dom smula sönder när man tog ett bett.
Men för övrigt så var dom väldigt goda och skulle lätt tas med till stranden i picknick korgen :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards