emmaahallin

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Emma Hallin - 3 juni 2014 20:50

Det finns absolut ingen som kan få mig ner på botten igen. Jag har vart där nere alltför många ggr nu och tänker absolut aldrig hamna där igen.
Jag är starkare nu än vad jag var innan.
Känns som att alla bara försvinner ur mitt liv men de sägs ju att Ensam är Stark, vilket även stämmer.
Ni som gjort era val att inte finnas i våra liv, vi behöver inte er bara så ni vet!

Bilder säger mer än mina små ord så här får ni :)

Av Emma Hallin - 3 juni 2014 19:46

Usch, var tvungen att rymma hemifrån i förmiddags. Så hemskt! Satt å snacka i telefon när jag ser JÄTTE spindeln springa runt i taket!
Jag har verkligen världens spindelfobi! Tänkte ta och dammsuga upp den tills jag kom på att den kanske kryper ur dammsugaren?!
Så kastade på både mig och Benjamin kläder och sprang hem till Leif :p
Han bara skratta åt mig. Så stannade vi där hela dagen. Vi åkte även till frufällan marknad eller loppis eller vad dom kallar de. Hittade dock inget tvbord som passade mig.
Så vi ska väll åka till gärdhem och kolla på lördag :)
Spindeln verkar vara borta nu iallafall, inte sett den något mer, hoppas katterna ätit upp den :)
Skattepengarna verkar rulla in denna månaden, skönt!
Jag ska till ullared för mina pengar och shoppa loss :)

Bvc

Av Emma Hallin - 3 juni 2014 08:21

Igår var vi på 8 månaders kontroll och han klarade det utan några anmärkningar :)
Hör bra gör han och greppar saker bra samt att ögonen följer bra när han ska följa något:)
Nu väger han 9925g och är 73cm :)
Stora killen !

Tror även vi fått nya grannar ovanför oss som absolut inte kan fixa och dona under dagen utan sent på kvällen ska dom ställa iordning möbler och spika. Dom väckte Benjamin igår och de tog över en timme att få han att somna om.
Jätte kul!
Vissa människor föddes tyvärr inte med egenskapen RESPEKT!
Hoppas jag får en lägenhet snart så jag kan ta mitt pick och pack å dra.
Finns ju vissa människor i de här huset som är helt rubbade i huvudet. Kan inte ens gå ut och röka utan att personen i fråga gastar efter mig. Äckliga svin!
Spyr på såna människor.
Bara för att man bråkat ska man behöva oroa sig över att personen ska gapa efter en då?
Nä jag ser inte dig, du finns inte så ser inte du mig heller. Lättare så! Vi bor i samma hus,vi kommer träffa på varann någon gång.
Trött jag blir..


Idag ska vi ha städdag. Kanske åka in till frufällan. Deras loppis som dom har. Se om de finns något tv bord. Behöver ju ett högre nu när Benjamin kan nå allt :P
Ska kolla om Leif har sandpapper och pensel till mig så ska jag måla om mitt köksbord och stolar. Måste dock köpa vit färg. Har bara svart och jag vill ha vitt bord :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards