emmaahallin

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Emma Hallin - 5 juni 2014 10:47

Idag ska jag och Benjamin åka och sova över hos mamma. Det ska bli mysigt,var ett tag sen vi träffades nu. Sist var på morsdag men de var inte så mycket eftersom vi bara va ute och käkade sen åkte vi hem och då var ju hela familjen Hallin med ;)
Benjamin är redan iordning gjord och ligger och vilar sin förmiddagsvila. Jag sitter i handduk och har precis duschat.
Måste gå iväg och handla hem kattmat innan jag åker med. Känns så tråkigt så funderar på att säga till kattvakten att köpa mat så får hon pengar av mig istället för att gå till city, sen hem och sen tillbaka dit bort för att ta bussen/tåget.
Det regnar ju ute oxå så då är de ännu mindre ovärt att gå dom rundorna :p hahah

På tal om ingenting så är jag så trött på en viss person som enligt h*n själv har gått vidare i livet men ändå drar ut på saker och ting. Varför?! Jag förstår inte. Jag bryr mig lixom inte om den här personen längre men jag vill ha de som är mitt och de är la de denna personen vet om och kan fortfarande känna "maktkänslan" att jag måste träffa h*n oavsett om jag vill eller inte.
Hur kan man vara så egoistisk när man redan skadat denna personen och då fortsätta?! Medvetet oxå?
Jaja vissa människor saknar både sympati och samvete.

Nä nu kan jag inte sitta här längre. Dax att göra i ordning sig, packa och åka iväg :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards