emmaahallin

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Emma Hallin - 9 juni 2014 21:39

Att man aldrig lär sig.
Satt och börja sakna en speciell person, så hitta jag våra gamla meddelanden och satt och läste igenom dom. Klart att saknaden blir ännu värre, vad tänker jag med?
Satt och tänkte tillbaka på tiden då man umgicks,på tiden allt var bra.
När vi gjorde allt ihop. De fanns ingen annan i min värld som betydde så mycket som han.
Den kärleken jag har för honom kommer nog aldrig att dö ut. Min största kärlek.
Trodde aldrig någonsin att de skulle kännas såhär tomt utan honom.
Även om han gjort sina misstag så hoppas jag att vi en dag hittar samma väg igen. Vi är menade för varann de vet jag. Kanske inte som ett par men åtmistone som bästa vänner.
Det vet jag att han vet med. Men hur jag ska få han på rätt spår igen vet jag inte.
Önskade åtminstone att vi kunde prata med varann men tydligen inte. De finns väll viktigare saker i hans liv nu..
Men jag lovar dig, en vacker dag möts våra vägar igen. <3

Av Emma Hallin - 9 juni 2014 09:56

Igår fick jag ställa klockan och gå upp. Började med en kopp kaffe sedan fixade jagi oordning mig. Benjamin låg fortfarande och sov. Sen gick jag in och väckte honom och som vanligt fick jag se världens smile :) Så gjorde jag i ordning honom, sen åkte han till mormor och Leif medans jag åkte på roadtrip till ullared med bästa Johanna :)

Köpte massa sommarkläder till Benjamin, ett uvtält och två presenter han ska få när han fyller år. Han fyller iofs inte förens om 4 månader men bättre att köpa lite då och lite då :)
Sen köpte jag lite annat smått och gott, bra och ha grejer typ :)
Det var riktigt mysigt att få åka iväg med bästa vän :)


Idag har vi städ och tvätt dag. Känns bra att tvätta upp alla kläderna jag köpte igår så dom är klara att använda :)
Igår ringde även en hyresvärd och fråga ut mig, han ville ha info om mig. Han skulle väll höra av sig igen om de blir aktuellt med lägenhetsvisning :)
Får se om jag isf tackar ja till den. Är osäker på den men bättre än ingenting alls. Nä vi får de helt enkelt :)
Här kan jag inte sitta mer! Dax att fortsätta med hemmet :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards