emmaahallin

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Emma Hallin - 2 juni 2014 09:24

Idag har jag fått vara mamma till världens bästa son i hela 8 månader.
Tiden går så himla snabbt, graviditeten gick segt. Men nu springer tiden förbi. Om 4 månader blir du ett helt år. Det är inte klokt.


Tiden som mamma hittils har varit spännande, energikrävande, underbart, jobbigt, fantastiskt. Ja de finns många ord att beskriva men det är som en bergochdalbana, särskilt när man inte vetat vad han skrikit för. Eller när han inte velat sova en blund på hela natten och man bara har velat dra av sig håret.
Men alla dom goda stunderna, när han skrattar, när han uvecklas väger absolut upp alltihopa. Det är dom stunderna som gör att man orkar gå upp på morgonen.

Jag är så tacksam för varje minut jag får spendera med min son.
Han gör mig lycklig. Han är det bästa jag har, det bästa jag vet.
Mitt egna kött och blod som jag föralltid kommer att skydda med mitt liv.
Tänk att jag har kunnat få något sånthär värdefullt och fint?!
Kärleken till ens barn går inte att beskriva i ord. Den bara finns där och gör att du kan gå genom eld och vatten.
Min älskade son, Benjamin Erik Alexander <3
Grattis på din 8 månaders dag. Stora killen <3

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards