emmaahallin

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Emma Hallin - 6 oktober 2013 21:30

Dagen har vart bra kvällen mindre bra.
Vi åkte in till bb för att kolla hans vikt lite svårt dock eftersom han har gips. Men sköterskan sa att han mådde bra så :)
Sen fick jag min förlossnings journal oxå :)
Sen åkte vi och hämtade hem Sessan. Hon tycker inte om Benjamin så vi får väll se hur detta ska gå. Hon är ju nyfiken på honom men samtidigt rädd och väldigt reserverad.
Sen bjöd mormor hem mig på mat så var där å käkade middag å fikade å bara myste <3
Kom hem och plockade undan lite här hemma :)
Benjamin har vart jätte skrikig ikväll varit jätte jobbigt eftersom han har velat äta men samtidigt inte å då får jag panik å tänker tänk om jag inte har tillräckligt med mjölk?? Jaja nu sover han iaf ska väcka honom efter inlägget å ge han mat sen ska jag krypa ner under täcket.
imorn väntas en lång dag...
Då ska Benjamin träffa farmor för första gången :) mys<3
Natti på er

Av Emma Hallin - 6 oktober 2013 03:48

När man ligger och ammar på natten så är de många tankar som susar förbi i huvudet.
Tänker på "han", ni kanske inte tycker att de är något att tänka på.
Men vi delade ändå 9 månader ihop. De är inte lätt att bara släppa taget och acceptera läget då. Han var en stor del av mitt liv men vet att jag inte var en stor del av hans..

De är tur att jag har min son nu. Jag har aldrig någonsin sett något så vackert och fint som min egna son.
Kan titta på han i timmar och fälla en tår av lycka!
Han är underbar. Den största kärleken jag någonsin känt är den jag känner för Benjamin.
Kommer göra allt i min makt för att han ska få de bra.
Älskar dig så Benjamin! <3

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards