emmaahallin

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Emma Hallin - 14 oktober 2013 16:46

Ja idag har jag tvättat, städat och även diskat. Min lille kille är så snäll.
Tillät till å med mamma att duscha! De var inte illa ;)

Nu springer sessan runt och skriker som en tok. Frågade i en katt och hund grupp på fb vad de kan bero på. Om de beror på för lita uppmärksamhet eller om hon löper.
De flesta tror att hon löper så måste fixa fram pengar till kastrering fort som fan.

Nu ligger jag å Benji och myser i soffan. Han äter lite å jag kollar på scrubs.
Jobbigt att bo i ett lyhört hus med tanke på att en barnfamilj har flyttat in över oss och dom stampar som fan i golvet!
Känns som taket ska rasa in....

Nä dax att fortsätta mysa i väntan på ett samtal :)

Av Emma Hallin - 14 oktober 2013 09:58

De ända jag har kvar är tomma ord som dj sa. Du slet mig isär.

Nej tack ingen depp dag.
ska dricka upp kaffet sen blir de tvätt och städ dag om knorren tillåter :)
Ska ta mig i kragen.
Massa tankar men dom får inte överta dagen.

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards