emmaahallin

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Emma Hallin - 21 oktober 2013 20:14

Det blev aldrig att jag åkte till fk och skatteverket. Jag hoppade in i en välbehövlig dusch sen kommer moster Eleonora förbi en stund. Sen tog jag mig i kragen och gick hem till Sara och spenderade eftermiddagen där vilket vetkligen behövdes med tanke på att jag känner mig så förvirrad.
Då är de bra att ha en sådan underbar vän <3
Så mycket frågor i mitt huvud som antagligen aldrig får ett riktigt svar.
Att veta de känns så oerhört hemskt med tanke på att jag inte vet vad jag gjort för att fötjäna de.

Nu blir de mys framför ännu ett prison break avsnitt innan läggdax..
Imorn ska vi till bvc samt träffa bästis igen <3

Av Emma Hallin - 21 oktober 2013 11:22

Igår valde jag och Benjamin att åka in och överraska mamma/mormor.
Vilket uppskattades av mamma.
Det var jätte mysigt. Vi spenderade hela dagen där och var inte hemma förens 9 på kvällen.
Valde att stanna kvar och kolla på premiären av solsidan som äntligen börjat igen.

Nu sitter jag och ammar Benjamin som har ont i magen. Hoppas bara att han somnar snart så jag kan hoppa in i duschen.
Känner mig äcklig och flötig.
Sitter med många tankar i min skalle. Förvirrad som vanligt.
Det måste få ett slut snart.
Fattar ingenting just nu.

Vi får väll se vad dagen har att erbjuda, skulle behöva åka in till fk och skatteverket.
Ansöka om underhållsstöd och rätta till Benjamins namn med tanke på att dom tror att jag skrev Benyamin istället för Benjamin, känns ju jätte kul...

Behöver träffa min bästis!
Så ska försöka klämma in en stund med henne idag :)

Svaren från frågestunden kommer så fort jag har tid att svara på dom, så än får ni fråga på :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards