emmaahallin

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Emma Hallin - 20 oktober 2013 09:11

Jag låter Frågestunden vara öppen idag med. Med tanke på att jag fått fler läsare tänkte jag berätta om vem jag är.

Jag heter Emma och är född 92.
Jag har precis blivit mamma till en son vud namn Benjamin.
Mitt liv har totalt förändrats sen dagen jag fick reda på att jag var gravid.
Benjamin har nog vart min räddning.
Innan Benjamin blev till så var jag ute och festade varje helg. Jag var en riktig partypingla och kunde festa både fredagar och lördagar.
Jag hade massor av vänner och jag föll väldigt lätt för grupptryck.
Sen fick jag reda på att jag var gravid och jag har alltid sagt till mig själv att blir jag gravid så är de barnet välkommet.
Med tanke på att jag gjorde en abort 2010 det var de värsta jag gjirt. Det tog så mycket psykiskt.
Nu undrar ni säkert jaha hade du fast förhållande när Benjamin blev till?!
Nej de hade jag inte och den frågan återkommer jag till när jag besvarar frågorna från frågestunden :)
Jag la av med alkoholen med en gång när jag blev gravid. Självklart fanns suget där i början men de var bara att köpa alkoholfritt om man var så sugen.
Nu känner jag aldrig ett sug efter alkohol.
Alkhol förstör bara människor och jag ser inget possitivt med de alls.
De kanske ändras sen men just nu vill jag inte ha någon alkohol runt varken mig eller min son. Inte för att jag någonsin kommer att tillåta alkolhol runt Benjamin men de jag mena var att jag kanske dricker någon öl senare i livet men just nu nej fyfan...
Min son föddes med klumpfot som ni kan läsa i ett annat inlägg längre ner här på bloggen :)
Jag har inte gått klart skolan. Har bara grundskolan. Inget gymnasie.
Men de ska jag ta tag i när Benjamin böir såpass stor att han börjar på dagis :)
Jag vet inte vad jag ska skriva om mig själv, de här inlägget blev mer om mitt liv men so sagt undrar ni något så ställ frågor i frågestunden inlägget :)

Bild från 2012 ^^

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards