emmaahallin

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Emma Hallin - 22 oktober 2013 20:53

Nu har jag kommit in i en period där allt bara känns skit och jobbigt.
Hösten och vintern är så deprimerande så de finns inte.
Jag saknar solen, jag saknar värmen och ljuset.
Nu är allting bara grått, mörkt och deprimerande..
Hade det inte vart för Benjamin så hade jag dragit ner persiennerna och spenderat varenda dag framför någon serie hela dagarna men nu har jag något att kämpa för.
Försöker att ta mig ut minst en gång om dagen för att få frisk luft och för att Benjamin ska komma ut med.
Försöker att inte stänga in mig mera, mitt liv har fått en ny vändning.
För Benjamin är som sagt det bästa som någonsin har hänt mig.

Idag har vi vart hos sara en sväng sedan bvc och sen hem till min mormor.
Benjamin går upp i vikt som han ska så han mår ju bra iaf förutom den här j*vla förkyldningen.
Hemma hos mormor bjöd hon på mat och fika, sen passade jag på att vila medans Benjamin sov.
Ja de skulle bli en vila på 30 min som slutade med att jag vaknade 1,5 timmar senare.
Välbehövlig vill jag lova :)

Måste åka in till skatteverket å fixa hans namn med för dom har sett fel på mitt j och trott att de vart ett y så nu heter han Benyamin i papperna..
Jääätte fint...
trött jag blir...

Nä nu vill jag sova, måste dock äta nått, ge katten mat, städa lådan. Usch orkar inte :(

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards