emmaahallin

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Emma Hallin - 27 oktober 2013 13:04

Jag saknar att krypa ner i soffan bredvid dig.
Jag saknar våra crazy samtal vi brukade ha.
Saknar att känna din närhet.
Saknar allt vi hade.
Varför blev det såhär?
Det var inte vad jag planerade.
Men nu är det som de är och de går tyvärr inte att ändra på.
Sitter och tänker på våra minnen vi delar tsm.
För mig betydde du verkligen någonting och jag trodde det var äkta.
Men får kasta bort de som allt annat jag brukar få kasta bort.
Jag tror inte äkta kärlek finns, det är bara ren bullshit.
Det slutar alltid med att man blir sviken.

Nu ska jag klä på knorren och åka och spendera resten av dagen hemma hos min älskade mamma :)
Slippa sitta hemma och tänka.

Fick sms av agria med, Sessan blir hela 1år idag :)
Grattis Sessan på din dag ;) du kommer alltid vara min bebis <3

Av Emma Hallin - 27 oktober 2013 08:07

Har inte haft tiden att uppdatera bloggen på ett par dagar men hoppad ni förstår med tanke på att Benjamin kräver sin uppmärksamhet :)
Jag måste ta och sätta mig och svara på era frågor en dag med. Lovar att göra de i veckan :)

För övrigt mår vi bra, Benjamin är fortfarande förkyld men känns som de är påväg bort :)
Igår var vi på dop för min bästa väns dotter :)
Det var mysigt :)

Nu på morgonen har jag tänkt att städa här hemma, det är ju söndag så de innebär ju att de är söndags middag hos mamma :)
Från att Benjamin föddes så har de blivit en sak vi gör. Jag träffar ju mamma fler ggr i veckan men de som är speciellt med söndagar är att min låtsas pappa eller vad man ska kalla honom kommer oxå hem till mamma då :)

Känner att verkligheten har kommit ikapp mig. Har levt på rosa moln sen Benji föddes men häromdagen så kom verkligheten ifatt mig och de känns att jag inte längre tar mina antideprisiva tabletter.
Jag har hunnit tänka på allt som hänt innan Benji föddes. Inget jag kommer ta upp på bloggen men ni vet de som hände. De har oxå kommit ikapp mig och från att låtsas som att jag inte bryr mig till att vara jätte ledsen och besviken.

Såhär såg Benjamin ut på dopet igår. Riktigt snygg är han! Hihi min älskling!

Här har ni även en bild på mig från igår. Känner att de var längesen jag la upp en och de är ju för att jag oftast går osminkad å sliten som en mamma kan göra ;)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards