emmaahallin

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Emma Hallin - 18 oktober 2013 21:26

Natten till idag sov jag hos min mamma.
Kändes skönt att ha henne nära då Benjamin har haft sådan magknip i 2 dagar å bara skrikit.
Fick sån panik igår när jag skulle åka hem från mamma då jag visste att jag skulle inte bara ha hem en skrikande unge, jag skulle hem till en skrikande katt med.
Ja sessan löper ju men nu har jag hämtat ut p-piller så hon har redan lugnat ner sig massor!
Benjamin la värsta skiten hemma hos Sara innan så han mår betydligt bättre nu och är äntligen sig själv igen :)
Nu sitter jag brevid en sovande Benji och kollar på idol. Funderar dock på att gå och lägga mig då jag helt från ingenstans fått en jätte rinnande näsa och känner mig hängig. Men hängigheten kan ju bero på tröttheten av att vara mamma med att äntligen kunna slappna av och inte gå på nålar för att väcka Benjamin när han väl somnat.

Fick oväntat besök idag med, sötaste Victor kom med en bukett rosor till mig. Vilken överraskning! :)

Imorn får vi besök av min moster Johanna och hennes pojkvän :)
Ska bli mysigt <3

Nä dax att ge sessan mat sedan ska jag testa att låta Benjamin sova i sin egen säng inatt :)
Dock är de jätte mysigt att ha honom brevid mig och de underlättar när man behöver amma men vill inte att de ska bli en vana sen när han blir större så ska börja avvänja honom nu om de går :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards