emmaahallin

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Emma Hallin - 24 oktober 2013 13:27

Idag var det inte alls kul att byta gips. Men nu äntligen är de sista gipset lagt. Nästa vecka ska vi ju ta bort de helt och han får sina skenor/skor.
Blev väldigt glad när läkaren sa att han har goda prognoser eftersom dom ser en förändring redan efter 3 veckor.
Vet inte hur de är med andra barn som är födda med peva.
Han informerade även om att ibland behövsen hälsensoperation för att stärka hälsenan.
Han tyckte att vi skulle ha de i bakhuvudet men han trodde inte det skulle behövas eftersom de är såna goda prognoser, vilket känns jätte skönt.

Får skriva senare ville bara uppdatera hur allt gått på sjukan :)

Av Emma Hallin - 24 oktober 2013 07:39

Japp, ännu en morgon som ska spenderas på sjukan.
Jag som har sådan sjukhusfobi och nu måste jag in en gång i veckan med min son. Känns så hemskt att behöva åka in med honom men vet att de är för att hans fötter ska bli bra och vi ser ju förändring varje vecka vilket är så sjukt possitivt! :)

Igår orkade jag inte skriva med tanke på att jag hade en dag då jag drog ner persiennerna och bara va.
Benjamin är ju förkyld så tänkte att vi skulle ha en mysdag hemma bara vilket vi hade. Mys kanske de inte var eftersom han var så grinig.

Nu sitter vi på bussen in till stan och natten har vart hemsk. Jätte grinig har han varit men sömnlösa nätter hör ju till när man har barn.

Ska ta å gå till fk och skatteverket idag med, passa på när vi ändå är inne i stan :)

En trött kille som inte ville vakna imorse ;)

Mina hjärtan <3

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards