emmaahallin

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

Gomorron

Av Emma Hallin - 27 oktober 2013 08:07

Har inte haft tiden att uppdatera bloggen på ett par dagar men hoppad ni förstår med tanke på att Benjamin kräver sin uppmärksamhet :)
Jag måste ta och sätta mig och svara på era frågor en dag med. Lovar att göra de i veckan :)

För övrigt mår vi bra, Benjamin är fortfarande förkyld men känns som de är påväg bort :)
Igår var vi på dop för min bästa väns dotter :)
Det var mysigt :)

Nu på morgonen har jag tänkt att städa här hemma, det är ju söndag så de innebär ju att de är söndags middag hos mamma :)
Från att Benjamin föddes så har de blivit en sak vi gör. Jag träffar ju mamma fler ggr i veckan men de som är speciellt med söndagar är att min låtsas pappa eller vad man ska kalla honom kommer oxå hem till mamma då :)

Känner att verkligheten har kommit ikapp mig. Har levt på rosa moln sen Benji föddes men häromdagen så kom verkligheten ifatt mig och de känns att jag inte längre tar mina antideprisiva tabletter.
Jag har hunnit tänka på allt som hänt innan Benji föddes. Inget jag kommer ta upp på bloggen men ni vet de som hände. De har oxå kommit ikapp mig och från att låtsas som att jag inte bryr mig till att vara jätte ledsen och besviken.

Såhär såg Benjamin ut på dopet igår. Riktigt snygg är han! Hihi min älskling!

Här har ni även en bild på mig från igår. Känner att de var längesen jag la upp en och de är ju för att jag oftast går osminkad å sliten som en mamma kan göra ;)

 
 
Pontifex Maximus

Pontifex Maximus

28 oktober 2013 07:28

barnet är naturligtvis gulligt, men det är du som är riktigt snygg

http://kvinnagudinna.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards