emmaahallin

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Emma Hallin - 2 oktober 2014 19:40

Vid den här tiden för 365 dagar sedan så låg jag och kollade på det finaste jag någonsin skådat. Min alldeles egna son. Tänk vad snabbt tiden har gått, han är redan ett år.
Jag minns de som om de vore igår vi låg på BB.
Sniffade och kunde kolla på honom i timmar.
Han fick namnet Benjamin vilket betyder lyckans son. Det stämmer så bra! Han sprider verkligen lycka runt om sig. Han är alltid glad och gråter bara i nödfall. Han är verkligen det bästa som har hänt mig.

Jag är så otroligt lycklig lottad att just jag får kalla mig för hans mamma. Att just han kom in i mitt liv. Mitt älskade barn. Detta året har bjudit på många tårar, både glädje och jobbiga tårar. Men vi har tagit oss igenom allt. Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle klara av livet som ensamstående men de har jag gjort och jag har uppfostrat en trygg liten pojke!
Jag får alltid höra hur bra jag uppfostrat honom och jag blir lika rörd varje gång! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards