emmaahallin

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Emma Hallin - 6 oktober 2014 07:06

Oj vad trött jag var igårkväll, gick och la mig klockan 21 hahah!

Vi hade ju kalas för min nyblivna 1åring igår, de gick jätte bra men ack vad nervös jag var! Så mycket jobb jag lagt ner på kalaset så hoppas att folket tyckte kalaset blev bra :)


Bilder på min oroligt fina 1åring som öppnade paket. Han var inte särkilt intresserad utav att öppna paket så de fick jag hjälpa honom med :)
Han fick många fina presenter och är jätte nöjd! :)


Lite bilder från kalaset, bild på tårtan som jag och min syster slet med. Den blev hyfsad fin iaf! :)
Bild på när Benjamin smakar på tårtan och på hans presenter :)

Det är först när man får egna barn man förstår varför ens egen mamma alltid drog sig för att ha kalas för en, för fy vad de är att göra! De är ju inte klokt men nu är de bara 1år kvar till nästa kalas vilket är skönt hahah!

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards